logo SPZOZ asinbip

logo x2

 

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie

Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: "Instalacja próżniowych kolektorów słonecznych dla szpitala SP ZOZ w Łasinie, ul. Grudziądzka 2

Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łasinie

Zadanie: Opracowanie Studium Wykonalności, wniosku o dofinansowanie projektu i pozostałych dokumentów aplikacyjnych dla projektu: „Instalacja próżniowych kolektorów słonecznych dla Szpitala SP ZOZ w Łasinie, ul. Grudziądzka 2”

Nr sprawy: 8/2017

Wartość: poniżej 30 000 euro

Termin składania ofert: 30 marzec 2017 r. , do godz. 12:00

 

Protokół z wyboru najkorzystniejszej

 

oferty

 

na:

 

 

 

Opracowanie Studium Wykonalności dla projektu: „Instalacja próżniowych kolektorów słonecznych dla szpitala SP ZOZ w Łasinie, ul. Grudziądzka 2”.

 

Dnia 31 marca 2017 roku na podstawie złożonych ofert Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Jest to firma:

 

LECH CONSULTING

 

Sp. z o.o.

 

ul. Podmurna 65/1

 

87-100 Toruń

 

 

Uzasadnienie wyboru:

 

W zapytaniu ofertowym zostały złożone dwie oferty. Wymieniona wyżej firma złożyła ofertę z najniższą ceną. Oferta spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego.

 

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

 

1)

 

ATsystem

 

Sp. z o.o. Sp. k.

 

ul. Ligocka 103

 

40-568 Katowice

 

 

wartość netto: 5.283,74

 

(słownie: pięć tysięcy dwieście osiemdziesiąt trzy złote siedemdziesiąt cztery grosze),

 

wartość brutto: 6.499,00

 

(słownie: sześć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt dziewięć złotych zero groszy),

 

w tym VAT: 1.215,26

 

(słownie: jeden tysiąc dwieście piętnaście złotych dwadzieścia sześć groszy).

 

 

2)

 

Lech Consulting Sp. z o.o.

 

ul. Podmurna 65/1

 

87-100 Toruń

 

 

wartość netto: 5.200,00

 

(słownie: pięć tysięcy dwieście złotych zero groszy),

 

wartość brutto: 6.396,00

 

(słownie: sześć tysięcy trzysta dziewięćdziesiąt sześć złotych zero groszy),

 

w tym VAT: 1.196,00

 

(słownie: jeden tysiąc sto dziewięćdziesiąt sześć złotych zero groszy),

 

 

 

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 05.04.2017 roku.

 

 

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf)Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf[ ]201 kB2017-03-31 08:07
Pobierz plik (Protokół z wyboru oferty.pdf)Protokół z wyboru oferty.pdf[ ]306 kB2017-04-03 11:58
Pobierz plik (Zapytanie ofertowe.pdf)Zapytanie ofertowe.pdf[ ]788 kB2017-03-23 13:09
Pobierz plik (załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc)załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc[ ]94 kB2017-03-23 13:09
Pobierz plik (załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy.doc)załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy.doc[ ]93 kB2017-03-23 13:09
Pobierz plik (załącznik nr 3 Projekt umowy.doc)załącznik nr 3 Projekt umowy.doc[ ]136 kB2017-03-23 13:10
Pobierz plik (załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług.doc)załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług.doc[ ]95 kB2017-03-23 13:10