Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla potrzeb obiektów SP ZOZ w Łasinie

Drukuj

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łasinie

Zamówienia na: „KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO OBEJMUJĄCA

                              SPRZEDAŻ  I DYSTRYBUCJĘ DLA POTRZEB OBIEKTÓW

                              SP ZOZ W ŁASINIE”             

Nr sprawy: 25/2015

Wartość: poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8     

                 ustawy Pzp

Termin składania ofert: 19  październik 2015 roku, godz. 10:00

UWAGA  ZMIANA:

Termin składania ofert: 21  październik 2015 roku, godz. 10:00

oraz

 SIWZ - MODYFIKACJA

Modyfikacja SIWZ dotyczy:

1.      Rozdział 5. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu wymaganych od Wykonawców

- pkt. 4 Dodano: wypełniony formularz cenowy – załącznik nr 7 do SIWZ

       2. Rozdział 11.Opis sposobu przygotowania ofert

- zmieniony zapis: „Nie otwierać przed dniem 21.10.2015 r.”

        3. Rozdział 15. informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

            - pkt. 3 ppkt. b – zmiana stawki podatku od towarów i usług: cena brutto ulegnie zmianie jak również cena netto

            - pkt. 3 ppkt. e – zostaje wykreślony

        4. Rozdział 19. Załączniki do SIWZ

            - dodano załącznik nr 7 – Formularz cenowy

 

 Załacznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - MODYFIKACJA

Dodano załacznik nr 7 - Formularz cenowy

  

Wynik postępowania:

Uprzejmie informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn. „Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję dla potrzeb obiektów SP ZOZ w Łasinie” została wybrana najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę:  EWE Polska Sp. z o.o. ul. Małe Garbary 9, 61-756 Poznań. Oferta spełnia wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego. Cena brutto za przedmiot zamówienia: 222.533,68 zł

Kryterium wyboru ofert: Cena - 98%, Termin płatności – 2%.

Oferta otrzymała 98 pkt.

Wyboru dokonano na podstawie art. 91 ust. 1 ww. ustawy. Nie została odrzucona ani wykluczona żadna oferta zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 2 i 3 Prawa zamówień publicznych. 

                                     

 

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf)Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf[ ]165 kB2015-10-22 11:45
Pobierz plik (Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf)Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf[ ]350 kB2015-11-12 13:00
Pobierz plik (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf)Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf[ ]817 kB2015-10-13 11:06
Pobierz plik (Ogłoszenie.pdf)Ogłoszenie.pdf[ ]1382 kB2015-10-07 12:44
Pobierz plik (SIWZ - MODYFIKACJA.doc)SIWZ - MODYFIKACJA.doc[ ]152 kB2015-10-13 11:06
Pobierz plik (SIWZ.doc)SIWZ.doc[ ]152 kB2015-10-07 12:44
Pobierz plik (Zapytanie 1.pdf)Zapytanie 1.pdf[ ]591 kB2015-10-13 11:06
Pobierz plik (Zapytanie 2.pdf)Zapytanie 2.pdf[ ]461 kB2015-10-16 10:02
Pobierz plik (Zapytanie 3.pdf)Zapytanie 3.pdf[ ]701 kB2015-10-16 10:02
Pobierz plik (Zapytanie 4.pdf)Zapytanie 4.pdf[ ]310 kB2015-10-16 12:18
Pobierz plik (Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf)Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf[ ]308 kB2015-10-28 12:22
Pobierz plik (Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc)Załącznik nr 1 Formularz ofertowy.doc[ ]37 kB2015-10-07 12:44
Pobierz plik (Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.doc)Załącznik nr 2 Opis przedmiotu zamówienia.doc[ ]35 kB2015-10-07 12:44
Pobierz plik (Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - MODYFIKACJA .doc)Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - MODYFIKACJA .doc[ ]47 kB2015-10-13 11:06
Pobierz plik (Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków.doc)Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków.doc[ ]30 kB2015-10-07 12:44
Pobierz plik (Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc)Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc[ ]30 kB2015-10-07 12:45
Pobierz plik (Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych dostaw, usług.doc)Załącznik nr 5 Wykaz wykonanych dostaw, usług.doc[ ]37 kB2015-10-07 12:45
Pobierz plik (Załącznik nr 6 Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.doc)Załącznik nr 6 Informacja o przynależności do grupy kapitałowej.doc[ ]40 kB2015-10-07 12:45
Pobierz plik (załącznik nr 7 Formularz cenowy.doc)załącznik nr 7 Formularz cenowy.doc[ ]43 kB2015-10-13 11:07