logo SPZOZ asinbip

logo x2

 

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie

Zakup i sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych na potrzeby SPZOZ Łasin

Tryb zamówienia: Tryb podstawowy na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie

Zamówienia na: „Zakup i sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych przez okres 24 miesięcy na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie”

Nr sprawy: 16/2021

Termin składania ofert: 08 listopada 2021 godz. 10:00

Wynik postępowania: Działając na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, Zamawiający  informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający informuje, że na realizację zadania w przedmiotowym postępowaniu wybrana została oferta złożona przez:

Konsorcjum w składzie:

Lider:

Citonet – Bydgoszcz Sp. z o.o., ul. Wyścigowa 7,85 – 740 Bydgoszcz, NIP: 5540308951

Członek:

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87 – 100 Toruń, NIP: 879-016-67-90

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja o kwocie przeznaczonej na zadanie.pdf)Informacja o kwocie przeznaczonej na realizacje zadania[ ]196 kB2021-11-08 09:46
Pobierz plik (Informacja o wyborze oferty.pdf)Informacja o wyborze oferty[ ]569 kB2021-11-16 12:39
Pobierz plik (Informacja z otwarcia ofert.pdf)Informacja z otwarcia ofert[ ]261 kB2021-11-08 13:31
Pobierz plik (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf)Zmiana ogłoszenia[ ]40 kB2021-10-27 09:49
Pobierz plik (ogłoszenie.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu[ ]111 kB2021-10-25 06:43
Pobierz plik (Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf)Specyfikacja Warunków Zamówienia[ ]631 kB2021-10-25 06:43
Pobierz plik (Zapytanie 1.pdf)Zapytanie 1[ ]592 kB2021-11-02 13:21
Pobierz plik (zapytanie 2.pdf)Zapytanie 2 [ ]490 kB2021-11-02 13:21
Pobierz plik (Załącznik 2 Formularz asortym. - cenowy po zmianie.xls)załącznik nr 2 po zmianie[ ]71 kB2021-11-03 12:45
Pobierz plik (Załącznik 2 Formularz asortym.-cenowy po zmianie.pdf)Załącznik 2 po zmianie[ ]659 kB2021-11-03 12:41
Pobierz plik (Załącznik 2 Formularz asortym.-cenowy.xls)Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy[ ]71 kB2021-10-25 07:07
Pobierz plik (Załacznik nr 1 Formularz  ofertowy.doc)Załącznik nr 1 Formularz ofertowy[ ]75 kB2021-10-25 06:44
Pobierz plik (Załącznik nr 3  Oświadczenia o spełnianiu warunków udzialu w postępowaniu.doc)Załącznik nr 3[ ]46 kB2021-10-25 07:10
Pobierz plik (Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc)Załącznik 4 [ ]42 kB2021-10-25 07:10
Pobierz plik (Załącznik nr 5 oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia.doc)Załącznik 5 [ ]38 kB2021-10-25 07:11
Pobierz plik (Załącznik nr 6 postanowienia umowy.pdf)Załącznik 6 postanowienia umowy [ ]388 kB2021-10-25 07:12
Pobierz plik (zmiana  SWZ.pdf)zmiana SWZ[ ]631 kB2021-10-27 09:52
Pobierz plik (Zmiana ogłoszenia 2.pdf)zmiana ogłoszenia 2 [ ]41 kB2021-11-03 12:41
Pobierz plik (zmiana Specyfiakcji Warunków Zamówienia.pdf)zmiana Specyfikacji Warunków Zamówienia [ ]631 kB2021-11-03 12:57