logo SPZOZ asinbip

logo x2

 

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie

Zakup sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopowej SP ZOZ Łasin

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony 

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łasinie

Zadanie: Zakup i dostawa sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopowej SP ZOZ

                Łasin  

 

Nr sprawy: 4/2018

Wartość: poniżej 30.000 euro

Termin składania ofert: 03.04.2018 r. do godz. 10:00

 Zmiana terminu otwarcia ofert: 04.04.2018 r. do godz. 12:00

Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 – Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego – Tytuł Projektu – „Zakup sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopowej SP ZOZ Łasin” w ramach osi priorytetowej 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Poddziałanie 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, Schemat: Poprawa dostępności usług diagnostycznych w ramach POZ i AOS ukierunkowanej na rozwój opieki koordynowanej.

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf)Informacja z sesji otwarcia ofert.pdf[ ]631 kB2018-04-04 12:37
Pobierz plik (Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf)Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf[ ]1389 kB2018-04-13 12:47
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu.pdf[ ]4895 kB2018-03-23 13:56
Pobierz plik (Ogłoszenie o zmianie.pdf)Ogłoszenie o zmianie.pdf[ ]254 kB2018-03-29 09:08
Pobierz plik (SIWZ - modyfikacja.pdf)SIWZ - modyfikacja.pdf[ ]6315 kB2018-03-29 09:06
Pobierz plik (SIWZ.pdf)SIWZ.pdf[ ]6136 kB2018-03-23 13:57
Pobierz plik (Zapytanie 1.pdf)Zapytanie 1.pdf[ ]1224 kB2018-03-29 07:59
Pobierz plik (Zapytanie 2.pdf)Zapytanie 2.pdf[ ]484 kB2018-03-29 12:19
Pobierz plik (Zapytanie 3.pdf)Zapytanie 3.pdf[ ]1032 kB2018-03-29 12:19
Pobierz plik (Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf)Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf[ ]426 kB2018-04-05 11:15
Pobierz plik (Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf)Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf[ ]957 kB2018-04-05 11:14
Pobierz plik (Załącznik nr 1 - Formularz Oferta.doc)Załącznik nr 1 - Formularz Oferta.doc[ ]94 kB2018-03-23 14:07
Pobierz plik (Załącznik nr 2 - Formularz Cenowy.doc)Załącznik nr 2 - Formularz Cenowy.doc[ ]119 kB2018-03-23 14:10
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - Formularz dodatkowych informacji dot. przedmiotu zamówienia.doc)Załącznik nr 3 - Formularz dodatkowych informacji dot. przedmiotu zamówienia.doc[ ]92 kB2018-03-23 14:11
Pobierz plik (Załącznik nr 4 - Specyfikacja techniczna.doc)Załącznik nr 4 - Specyfikacja techniczna.doc[ ]379 kB2018-03-23 14:11
Pobierz plik (Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania.doc)Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania.doc[ ]98 kB2018-03-23 14:11
Pobierz plik (Załącznik nr 6 - Oświadczenie - grupa kapitałowa.doc)Załącznik nr 6 - Oświadczenie - grupa kapitałowa.doc[ ]91 kB2018-03-23 14:11
Pobierz plik (Załącznik nr 7 - Główne postanowienia umowy.doc)Załącznik nr 7 - Główne postanowienia umowy.doc[ ]118 kB2018-03-23 14:12
Pobierz plik (Załącznik nr 8 - Wzór karty gwarancyjnej.doc)Załącznik nr 8 - Wzór karty gwarancyjnej.doc[ ]96 kB2018-03-23 14:12