logo SPZOZ asinbip

logo x2

 

  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie
  • Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. Macieja z Miechowa w Łasinie

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego do Szpitala SP ZOZ Łasin

Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony 

Zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łasinie

Zadanie: „Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego do Szpitala                

                SP ZOZ Łasin”  

Nr sprawy: 7/2020

Wartość: poniżej 30.000 euro

Termin składania ofert: 25.09.2020 r. do godz. 12:00

Termin otwarcia ofert: 25.09.2020 r. godz. 12:15

 

 Zadanie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry Działania 6.1 Inwestycje                     w infrastrukturę zdrowotną i społeczną Poddziałanie 6.1.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. „Doposażenie szpitali w województwie kujawsko-pomorskim związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19”

 

Nowy:

Termin składania ofert: 30.09.2020 r., godzina: 12:00

Otwarcie ofert: 30.09.2020 r., godzina 12:15

Pozostałe zapisy SIWZ bez zmian

 UWAGA SPROSTOWANIE:

Zamawiający dokonał sprostowania w załączniku nr 9 Formularz asortymentowo-cenowy.  W zadaniu nr 2 Ssak medyczny z oprzyrządowaniem - 3 szt. w tabeli pkt. 4 podana ilość wpisana jest 1. Jest to błąd, nalezy wpisać ilość 3 szt.

 

                              ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY, WYKLUCZENIU WYKONAWCY  I ODRZUCENIU OFERTY

  

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: 7/2020

Nazwa zadania: "Zakup. Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego do Szpitala SP ZOZ Łasin”    

 Zadanie 1:

 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Firmę:

Bjeska sp. z o.o. sp. k.

ul. Strzeszyńska 33

60 – 479 Poznań

 

Uzasadnienie wyboru:

W postępowaniu na ww zadanie została złożona jedna oferta. Wybrany Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.

Wykonawca spełnia warunki udziału opisane w SIWZ oraz jego oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans wg kryteriów określonych w SIWZ tj. cena i okres gwarancji.

 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

 W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.

 

Nazwa i adres wykonawcy

 

 

 

Punktacja przyznana ofertom

Kryterium oceny ofert: w pkt

 

Łączna punktacja:

 

Cena 60%

 

Okres gwarancji 40%

 

1.

Bjeska sp. z o.o. sp. k.

ul. Strzeszyńska 33

60 – 479 Poznań

60

40

100

Wykonawcy wykluczeni

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ppkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni  żadni Wykonawcy.

 

Oferty odrzucone

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ppkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie została odrzucona  żadna oferta.

 

Termin zawarcia umowy

Zamawiający zawrze umowę w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

 

Zamawiający informuje, iż w ww postępowaniu nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

 

Zadanie 2:

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Firmę:

eMtiM

Marek Mazurkiewicz

ul. A. Struga 85/5

41 – 800 Zabrze

 

Uzasadnienie wyboru:

W postępowaniu na ww zadanie zostały złożone dwie oferty. Wybrany Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.

Wykonawca spełnia warunki udziału opisane w SIWZ oraz jego oferta przedstawia najkorzystniejszy bilans wg kryteriów określonych w SIWZ tj. cena i okres gwarancji.

 Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:

Lp.

 

Nazwa i adres wykonawcy

 

 

 

Punktacja przyznana ofertom

Kryterium oceny ofert: w pkt

 

Łączna punktacja:

 

Cena 60%

 

Okres gwarancji 40%

 

1.

eMtiM

Marek Mazurkiewicz

ul. A. Struga 85/5

41 – 800 Zabrze

60

40

100

2.

Bjeska sp. z o.o. sp. k.

ul. Strzeszyńska 33

60 – 479 Poznań

29,24

40

69,24

 

 

   

 

Wykonawcy wykluczeni

2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ppkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni  żadni Wykonawcy.

 

Oferty odrzucone

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 ppkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu  nie została odrzucona  żadna oferta.

 

Termin zawarcia umowy

Zamawiający zawrze umowę w terminie określonym w art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.)

 

Zamawiający informuje, iż w ww postępowaniu nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.

 

Załączniki:
Pobierz plik (Informacja z sesji otwarcia ofert.doc)Informacja z sesji otwarcia ofert[ ]120 kB2020-10-01 11:10
Pobierz plik (Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.doc)Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.doc[ ]43 kB2020-10-14 15:19
Pobierz plik (Ogłoszenie o zamówieniu.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu[ ]7322 kB2020-09-17 12:14
Pobierz plik (Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf)Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia[ ]223 kB2020-09-23 08:43
Pobierz plik (SIWZ.pdf)SIWZ[ ]7813 kB2020-09-17 12:14
Pobierz plik (Zapytanie 1 - SPROSTOWANIE.pdf)Zapytanie 1 - SPROSTOWANIE[ ]1978 kB2020-09-24 11:20
Pobierz plik (Zapytanie 1.pdf)Zapytanie 1[ ]1945 kB2020-09-22 11:30
Pobierz plik (Zapytanie 2.pdf)Zapytanie 2[ ]280 kB2020-09-22 11:30
Pobierz plik (Zapytanie 3.pdf)Zapytanie 3[ ]288 kB2020-09-22 11:30
Pobierz plik (Zapytanie 4.pdf)Zapytanie 4[ ]283 kB2020-09-23 08:42
Pobierz plik (Zapytanie 5.pdf)Zapytanie 5[ ]1400 kB2020-09-25 09:21
Pobierz plik (Zawiadomienie o wyborze oferty.pdf)Zawiadomienie o wyborze oferty[ ]941 kB2020-10-06 09:35
Pobierz plik (Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.doc)Załącznik nr 1 Formularz ofertowy[ ]109 kB2020-09-17 12:15
Pobierz plik (Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.doc)Załącznik nr 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia[ ]264 kB2020-09-17 12:48
Pobierz plik (Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc)Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu[ ]97 kB2020-09-17 12:18
Pobierz plik (Załącznik nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc)Załącznik nr 4 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia[ ]97 kB2020-09-17 12:35
Pobierz plik (Załącznik nr 5 - Projekt umowy.doc)Załącznik nr 5 Projekt umowy[ ]132 kB2020-09-17 12:49
Pobierz plik (Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych dostaw lub usług.doc)Załącznik nr 6 Wykaz wykonanych dostaw[ ]96 kB2020-09-17 12:50
Pobierz plik (Załącznik nr 7 - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.doc)Załącznik nr 7 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy k[ ]96 kB2020-09-17 12:51
Pobierz plik (Załącznik nr 8 - Zobowiązanie podmiotu do oddania w dyspozycję Wykonawcy niezbędnych zasobów.doc)Załącznik nr 8 Zobowiązanie podmiotu do oddania w dyspozycję Wykonawcy ...[ ]93 kB2020-09-17 12:52
Pobierz plik (Załącznik nr 9 - Formularz asortymentowo-cenowy SPROSTOWANIE.docx.doc)Załącznik nr 9 Formularza asortymentowo-cenowy SPROSTOWANIE[ ]104 kB2020-09-28 07:03
Pobierz plik (Załącznik nr 9 - Formularz asortymentowo-cenowy.doc)Załącznik nr 9 Formularz asortymentowo-cenowy[ ]104 kB2020-09-17 12:54